Banana Hit. Prada își transpune moștenirea grafică în frumusețe
Galerie foto(3) Galerie foto (3 fotografii): Banana Hit. Prada își transpune moștenirea grafică în frumusețe
Răzvan Codorean | Publicat: 30.10.2025 17:43 | Actualizat: 30.10.2025 18:40
Vedetă a rețelelor sociale încă din această vară, balsamul de buze cu banană își propune să împrumute codurile tradiționale ale casei de modă și să le aplice diversificării sale pe piața frumuseții.
Fie și numai culoarea are un impact destul de mare. Un balsam de buze galben? Cu nuanța sa neobișnuită și campania de marketing orchestrată cu măiestrie, cel mai recent balsam de buze de la Prada Beauty și-a creat un loc de frunte pe rețelele de socializare și în trusele de machiaj.
Și nu este totul. Grupul L'Oréal, care deține licența de produse de frumusețe a Prada din 2021, a sărbătorit recent succesul mărcilor sale couture în segmentul de machiaj în raportul său trimestrial de performanță.
Impact imediat
Tendința datează din iunie anul trecut. Numită ambasador Prada Beauty în noiembrie 2024, cântăreața Sabrina Carpenter a dezvăluit videoclipul pentru noul ei single, ”Manchild”. Într-o scenă, artista americană este văzută mâncând jeleuri în formă de banană, în timp ce o geantă marca Prada era vizibilă, ingenios, în apropiere. Practic, o plasare strategică a produsului, menită să prefigureze lansarea balsamului de buze Banana Yellow.
![]()
Cultura pop și moștenirea mărcii
Însă, deși produsul se bazează în mod deliberat pe cultura pop și pe influența artistului care are peste 49 de milioane de urmăritori pe Instagram, acesta încorporează și elemente de patrimoniu.
Pentru a crea acest balsam, Prada Beauty a fost într-adevăr inspirată de un motiv imaginat de Miuccia Prada în urmă cu aproape cincisprezece ani și prezentat pe podiumurile milaneze în timpul sezonului primăvară-vară 2011. Îmbogățită cu extract de bifidus și ulei de jojoba, formula își propune, de asemenea, să evoce senzorialitatea nailonului, unul dintre materialele preferate ale casei italiene.
”Această lansare traduce codurile modei în experiențe senzoriale semnificative, unde designul, tehnologia și atractivitatea converg”, a declarat Cyril Chapuy, CEO al L’Oréal Luxe, într-o postare recentă distribuită pe LinkedIn. ”Prin reinterpretarea unui moment emblematic din modă prin prisma îngrijirii pielii, Prada Beauty își consolidează poziția la intersecția dintre cultură și inovație, rezonând cu o nouă generație de consumatori de lux.”
Un impuls cultural pe care Prada Beauty intenționează să îl valorifice prin îmbrăcarea mai multor buticuri și spații pop-up începând din această vară cu același motiv de arhivă, folosit în vitrine sau chiar ca fundal în spații dedicate cabinelor foto.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.