Bandajele Hermès, un manifest discret al liniei Petit h
Galerie foto(3) Galerie foto (3 fotografii): Bandajele Hermès, un manifest discret al liniei Petit h
Răzvan Codorean | Publicat: 27.12.2025 10:30 | Actualizat: 27.12.2025 10:44
Născută acum aproximativ cincisprezece ani, linia Petit h d'Hermès își propune să dea o a doua viață materiilor prime excepționale din atelierele Casei.
Acesta este produsul care face vâlvă la sfârșitul anului 2025. Prin lansarea bandajelor în cadrul liniei sale Petit h, Hermès reutilizează un obiect familiar pentru a oferi o reflecție asupra semnificației obiectului în luxul contemporan.
Creații Hermès născute din reciclare creativă
O rolă de bandă adezivă din piele prețioasă, o brățară din resturi de mătase, o jardinieră din twill reciclat…Aceste produse au fost la mare căutare cu ani în urmă. Acum, iată, avem un nou exemplu.
Comercializate în acest sezon, un sortiment de bandaje din piele de miel se încadrează perfect în această logică de valorizare: și aici, surplusurile devin punctul de plecare pentru o creație neașteptată, concepută ca un câmp de experimentare.
Roșu, albastru, bej, maro…
Acest set de trei articole este disponibil în piele și culori alese aleatoriu din materialele disponibile . Acest element deliberat de întâmplare întărește ideea unei piese unice și sporește elementul surpriză pentru client.
Prevăzute cu perforații laterale și două clapete care acoperă partea adezivă, aceste bandaje sunt în primul rând iluzii optice, revendicând o utilizare atât decorativă, cât și funcțională.
Un obiect - prin însăși natura sa - de unică folosință, bandajul capătă aici o formă durabilă datorită unui format repoziționabil care permite o serie de utilizări: agățarea fotografiilor sau a notițelor, acoperirea unei camere de calculator, legarea unui cablu sau chiar personalizarea unui produs de zi cu zi... Suficient pentru a cultiva o anumită lejeritate creativă, rămânând în același timp fidel cerințelor de fabricație specifice Hermès.
„Fiecare bandaj sugerează o reparare a unui obiect făcut să reziste”, explică Casa, reflectând filosofia Petit h și, mai larg, cea a sectorului de lux. În inima unei industrii din ce în ce mai atente la problemele de sustenabilitate , Hermès favorizează aici o abordare indirectă și simbolică. Și ne amintește că valoarea constă atât în capacitatea de a conserva, repara și transmite, cât și în actul de a crea ceva nou.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.