Dior își construiește cel mai mare magazin emblematic global la Beijing
 Galerie foto(2)		Galerie foto (2 fotografii): Dior își construiește cel mai mare magazin emblematic global la Beijing
		Galerie foto(2)		Galerie foto (2 fotografii): Dior își construiește cel mai mare magazin emblematic global la Beijing
					Răzvan Codorean | Publicat: 31.10.2025 10:00 | Actualizat: 31.10.2025 10:00
Casa de modă Dior va dezvălui cel mai mare magazin emblematic din lume pe 11 decembrie la Beijing. Conceput ca o operă de artă, acest proiect reafirmă ascensiunea luxului experiențial.
În vibrantul cartier Sanlitun, Dior va dezvălui în curând o clădire monumentală cu cinci etaje. Proiectată de Christian de Portzamparc, primul arhitect francez care a primit Premiul Pritzker, structura combină rigoarea arhitecturală cu poezia couture.
Un nou templu al luxului captivant
Conform planurilor publicate de casa de modă, fațada va prezenta un joc de volume și petale luminoase, un omagiu adus ”mișcării țesăturilor așa cum Christian Dior le gândea pentru rochiile sale haute couture”, a declarat brandul într-un comunicat de presă.
În interior, magazinul emblematic îmbrățișează noile coduri ale comerțului cu amănuntul de lux, îmbinând experiențe imersive, dialog artistic și o celebrare a măiestriei. Un întreg etaj aduce un omagiu artei contemporane chineze, prezentând lucrări de Wang Xiyao, Xu Zhen și Hong Hao, alături de piese de Claude Lalanne, Franck Evennou și Gio Ponti.
Etajul cinci va găzdui, de asemenea, mai multe saloane VIP și o terasă panoramică cu vedere la Beijing, precum și un restaurant Monsieur Dior condus de Anne-Sophie Pic.

Miza pe Sanlitun
Situat în Sanlitun de Nord, un cartier aflat în rapidă transformare, magazinul contribuie la consolidarea zonei ca un nou centru al luxului din Beijing. În timp ce Louis Vuitton și-a pus deja amprenta în Sanlitun de Sud, Dior își demonstrează capacitatea de a se poziționa în inima acestui ecosistem emergent.
Un proiect ambițios care ilustrează rolul central și durabil al magazinelor fizice în sectorul de lux, chiar și în era digitală . Conform unui studiu recent realizat de Euromonitor International, 52% dintre consumatorii cu venituri mari preferă să cumpere articole de modă din magazine, iar punctele de vânzare cu amănuntul sunt încă estimate să reprezinte 81% din vânzările personale de bunuri de lux în 2025, pe o piață estimată la 1,5 trilioane de dolari.
Mult mai mult decât simple locuri de tranzacționare, aceste spații întruchipează povestea brandului, oferă experiențe unice și se adresează tuturor generațiilor, de la generația baby boomers la Generația Z.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite



 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                