Dua Lipa, pe linia deschisă de Ariana Grande, Rihanna sau Lady Gaga
Galerie foto(2) Galerie foto (2 fotografii): Dua Lipa, pe linia deschisă de Ariana Grande, Rihanna sau Lady Gaga
Răzvan Codorean | Publicat: 10.11.2025 15:11 | Actualizat: 10.11.2025 17:16
Cântăreața Dua Lipa își dezvăluie prima linie de cosmetice în colaborare cu Augustinus Bader, aducând legitimitate și expertiză brandului său.
Urmând pașii altor nume mari din showbiz, precum Ariana Grande (REM Beauty), Selena Gomez (Rare Beauty), Rihanna (Fenty Beauty), Lady Gaga (Haus Labs) și Hailey Bieber (Rhode), Dua Lipa se aventurează și ea în industria frumuseții.
DUA Skincare de Dua Lipa și Augustinus Bader Science
Interpreta pieselor „New Rules ” , „Levitating” sau „One Kiss” tocmai a anunțat crearea DUA Skincare, primul ei brand de cosmetice. Deși artista s-ar fi putut înconjura de oameni de știință anonimi, a ales un nume mare din industrie pentru această aventură: Augustinus Bader.
Cele trei produse ale mărcii — Rebalancing Cream Cleanser, Ultimate Radiance Complex și Revitalizing Cream — au fost îmbogățite cu TCF5, o formulă dezvoltată de Augustinus Bader și concepută pentru pielea cu daune minime până la moderate. Potrivit DUA Skincare, acest trio „combină peptide biomimetice, proteine care stimulează hidratarea și antioxidanți pentru a hrăni, proteja și promova o piele rezistentă și sănătoasă instantaneu și în timp ”.
„Mi-am dorit o rutină simplă, dar eficientă – și trebuia să se bazeze pe date științifice reale. Pentru mine, trei elemente esențiale: o curățare profundă, dar delicată, un complex care stimulează elasticitatea și strălucirea și o cremă hidratantă pentru o hidratare de durată și o piele mai netedă și mai puternică”, a explicat cântăreața.
Rețeta succesului
În era „Clean Girl”, mai la modă ca niciodată pe rețelele de socializare, Dua Lipa se adresează clienților care iubesc o rutină completă de îngrijire a pielii fără a fi nevoiți să petreacă 30 de minute în baie aplicând o duzină de produse. Sistemul de „ rutină de îngrijire a pielii ” încurajează achiziționarea simultană a întregii game, mai degrabă decât a unui singur produs, crescând astfel suma finală a achiziției.
![]()
Impact imediat
Demn de remarcat că impactul a fost imediat. Dua Lipa are 88 de milioane de urmăritori pe Instagram, iar site-ul creat pentru noua linie a izbutit să ajungă la 25.000 de urmăritori la două zile după lansarea pe aceeași platformă.
Deocamdată, brandul este disponibil doar online pe site-ul său web, dar s-ar putea extinde și în alte canale fizice, în cadrul unor giganți specializați din retail precum Sephora sau sub formă de magazine pop-up în magazine de lux, într-un moment în care piața produselor cosmetice de lux și ultra-lux s-ar putea dubla până în 2027, ajungând de la 20 la 40 de miliarde de dolari, potrivit McKinsey.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.