După Balenciaga, Gucci lansează propria linie de îmbrăcăminte pentru schi
Galerie foto(5) Galerie foto (5 fotografii): După Balenciaga, Gucci lansează propria linie de îmbrăcăminte pentru schi
Răzvan Codorean | Publicat: 11.11.2025 18:40 | Actualizat: 11.11.2025 18:40
În mijlocul unei restructurări strategice și sub supravegherea directorului său artistic Demna, casa de modă italiană dezvăluie Altitude , o linie tehnică dedicată sporturilor de iarnă.
Pentru prima dată, Gucci se aventurează pe pârtii cu o colecție de îmbrăcăminte de schi concepută pentru sezonul Toamnă-Iarnă 2025/26. O incursiune în lumea sporturilor alpine, concretizată într-o campanie dedicată jucătorului italian de tenis Jannik Sinner, ambasador al mărcii și fost campion de juniori la schi.
Și, probabil, alegerea mai are un aspect. Este vorba despre următoarea ediție a Jocurilor Olimpice de Iarnă, care se va desfășura în 2026 în țara de origine a lui Sinner, Italia, punctele centrale fiind Milano și Cortina.
![]()
Ochii pe necesitățile schiorilor
Fabricate din materiale respirabile și hidrofuge, piesele prezintă detalii funcționale, cum ar fi buzunare pentru abonamente de schi. În ceea ce privește designul, Gucci rămâne fidel ADN-ului său couture, codurile sale istorice - monogramă, sau dungi Web - apărând pe siluete.
Pe lângă o selecție de îmbrăcăminte tehnică, încălțăminte și accesorii, linia Altitude include și echipamente dezvoltate în parteneriat cu marca HEAD: schiuri, snowboarduri, bețe, căști și genți.
![]()
Această lansare este însoțită de o funcție pe site-ul Gucci care permite utilizatorilor să afle condițiile meteorologice din câteva stațiuni unde brandul are puncte de vânzare: Aspen, Saint Moritz, Sapporo, Vancouver sau Cortina d'Ampezzo.
Grupul Kering mizează pe comunitatea legată de sporturile de iarnă
Această incursiune în sporturile de iarnă vine la doi ani după lansarea primei linii de îmbrăcăminte de schi Balenciaga. Și menționăm acest lucru pentru că, știți deja, este vorba despre o altă marcă din portofoliul grupului de lux Kering. Această operațiune a fost supervizată de directorul artistic Demna, care s-a alăturat Gucci în această vară.
Prin stabilirea pe această piață, Gucci își propune să acceseze noi oportunități de afaceri într-un moment în care brandul și compania-mamă lucrează pentru a reveni la creștere după câteva luni de declin. Cheltuieli medii mai mari, poziționare exclusivă și dezvoltarea unui lux experiențial și aspirațional, legat de lumea munților: un pas suplimentar către redefinirea îmbrăcămintei performante, în stil Gucci.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.