Harrods devine distribuitor oficial de ceasuri Rolex second-hand
Galerie foto(3) Galerie foto (3 fotografii): Harrods devine distribuitor oficial de ceasuri Rolex second-hand
Răzvan Codorean | Publicat: 04.12.2025 15:16 | Actualizat: 04.12.2025 16:10
Magazinul londonez Harrods a anunțat că devine distribuitor oficial de ceasuri Rolex Certified Pre-Owned.
Harrods își consolidează poziția pe piața ceasurilor. Și o face cu stil, chiar dacă este vorba despre segmentul second-hand, pentru că se va dedica unui brand care nu mai are nevoie de prezentare, Rolex. Mai mult, așa cum precizam nu cu multă vreme în urmă, această marcă este cea care deține supremația în acest segment în ceea ce privește prețurile.
Oficialii Harrods au precizat că oferta Rolex Certified Pre-Owned va fi disponibilă atât în departamentul de ceasuri, cât și online, deoarece Harrods investește masiv în transformarea spațiilor sale de lux.
O ofertă certificată de brand
Clienții vor putea să achiziționeze ceasuri vechi de cel puțin doi ani, complet autentificate și pregătite de experții mărcii elvețiene. Fiecare ceas vine cu un sigiliu unic și o garanție internațională de doi ani, exclusivă programului.
Situat în inima departamentului de ceasuri fine, noul spațiu va prezenta o selecție de modele emblematice și piese rare. „Odată cu lansarea programului Rolex Certified Pre-Owned, suntem mândri să oferim clienților noștri o selecție atent selecționată de ceasuri excepționale, de la cele mai rare la cele mai emblematice. Acest nou capitol consolidează și mai mult relația noastră de lungă durată cu brandul”, a declarat Beth Hannaway, directoarea departamentului de ceasuri și bijuterii de lux de la Harrods.
Pentru Rolex, această colaborare oferă o vitrină privilegiată în cadrul unuia dintre templele luxului mondial, consolidându-i și mai mult controlul asupra revânzării ceasurilor sale.
Programul Rolex Certified Pre-Owned
Lansat acum trei ani, programul Certified Pre-Owned abordează două provocări majore: captarea cererii tot mai mari pe piața second-hand și reducerea riscului de contrafacere , care afectează în special marca datorită valorii ridicate a modelelor sale.
După o lansare inițială cu Bucherer în șase țări, inclusiv Franța și Regatul Unit, Rolex își extinde treptat rețeaua de comercianți autorizați. Alianța cu Harrods marchează o nouă etapă, valorificând un jucător cu o vastă experiență în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.