Jacquemus dezvăluie „Le Valérie”, o geantă tribut. Muza este întruchipată de Charlotte Le Bon
Galerie foto(2) Galerie foto (2 fotografii): Jacquemus dezvăluie „Le Valérie”, o geantă tribut. Muza este întruchipată de Charlotte Le Bon
Răzvan Codorean | Publicat: 17.11.2025 07:00 | Actualizat: 17.11.2025 08:40
Casa de modă Jacquemus dezvăluie pe rețelele sale de socializare o nouă campanie amuzantă și nonconformistă în care o prezintă pe Charlotte Le Bon, purtând la braț viitoarea geantă a brandului, Valérie.
Dincolo de obiectul în sine, „Le Valérie” face parte dintr-o strategie clară: de a impune produsele din piele Jacquemus ca un pilon al brandului, în urma succeselor colecțiilor Chiquito și Bambino. Bazându-se pe o poveste autentică și pe o muză cu o puternică semnificație culturală, brandul își consolidează poziționarea ca un brand de lux accesibil și cu rezonanță emoțională.
Charlotte Le Bon, noua muză Jacquemus, amuzantă și excentrică
Concepută ca un omagiu adus mamei designerului, al cărei nume era Valérie, această creație este însoțită de o campanie prezentată de actrița canadiană Charlotte Le Bon. Pe canalele de socializare ale brandului, sunt prezentate șase scenete din viața de zi cu zi, care îmbină umorul și spontaneitatea actriței. Campania reflectă spiritul acestei noi creații: o geantă cu un aspect șic, dar concepută ca un adevărat obiect de zi cu zi.
Într-o piață a luxului care se confruntă cu turbulențe, brandurile de lux se concentrează pe active testate și autentice. Articolele din piele se numără printre acești piloni, combinând o atractivitate puternică, marje semnificative și potențial de povestire.
Pe lângă dezvoltarea sa în domeniul produselor din piele, Jacquemus își pregătește intrarea în sectorul frumuseții. În februarie anul trecut, brandul a semnat un parteneriat exclusiv cu L'Oréal Luxe , care include dezvoltarea de parfumuri și produse de machiaj sub marca Jacquemus. Această nouă arie de creștere va consolida identitatea și valoarea brandului.
Piața articolelor de lux ar putea ajunge la 140,6 miliarde de dolari până în 2030
Conform unui raport realizat de Grand View Research, piața globală a articolelor de lux din piele a fost estimată la 97,2 miliarde de dolari în 2023 și ar putea ajunge la 140,6 miliarde de dolari până în 2030, confirmând robustețea acestui segment și atractivitatea sa pentru brandurile care doresc să își consolideze creșterea.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.