Jaeger-LeCoultre explorează mai profund documentarul „The Hour Before”
Galerie foto(3) Galerie foto (3 fotografii): Jaeger-LeCoultre explorează mai profund documentarul „The Hour Before”
Răzvan Codorean | Publicat: 30.11.2025 22:24 | Actualizat: 02.12.2025 16:15
Producătorul elvețian de ceasuri Jaeger-LeCoultre lansează o nouă inițiativă de marketing. Intitulată „Ora dinainte”, campania își propune să surprindă talente multidisciplinare renumite și ceasurile alese de aceștia printr-o lentilă brută, nefiltrată.
Fiecare lansare se va concentra pe un alt ambasador al casei sau prieten al brandului, fiecare vedetă reflectând asupra călătoriei sale spre succes și a conexiunilor sale cu meșteșugurile de înaltă calitate.
Nicholas Hoult este protagonistul primului episod
Actorul englez și ambasadorul global al brandului, Nicholas Hoult, este în centrul atenției episodului de debut. Lansarea adoptă un format nou, acoperind mai multe postări pe rețelele sociale, mai degrabă decât un film sau o imagine centrală.
Fiecare „micro-reportaj” servește ca o conversație între talentele evidențiate și ei înșiși, în timp ce se concentrează asupra momentelor importante din cariera lor.
Hoult, actor cunoscut pentru rolurile sale din filme precum Superman, Nosferatu și The Menu, reflectă asupra abordării sale creative a actoriei, cu un accent special pus pe crearea de performanțe neașteptate, spre deosebire de cele pe care publicul le-a văzut de la cei care interpretează roluri similare.
![]()
„Pentru mine, The Hour Before este despre liniște și despre a fi prezent. Este vorba despre modul în care mă concentrez și depășesc momentele dificile”, spune Hoult.
Episodul cu actorul este însoțit de diverse fotografii, unele prezentându-l într-o zonă de lounge modernă, luminată cald, în timp ce altele sunt foografii clasice de campanie. În fiecare dintre aceste imagini sunt prezentate modele din gama Reverso Tribute.
În următoarele săptămâni și luni, casa de orologerie va lansa mai multe episoade ale acestui documentar, cu talente din industria sportului, filmului și muzicii.
În ton cu tendințele
Jaeger-LeCoultre este departe de a fi singura marcă de ceasuri de lux care se bazează pe natura bancară a celebrităților prin plasamente de marketing recente.
Săptămâna trecută, pentru a sărbători lansarea celei de-a patra generații a colecției Seamaster Planet Ocean, un alt producător de ceasuri elvețian a anunțat numirea actorului american Glen Powell ca cel mai recent ambasador al mărcii sale, alături de un nou efort filantropic.
Aglomerația iminentă după sărbători le-a oferit altor operatori din industrie undă verde să recolteze fețe cunoscute pentru campaniile lor de marketing festiv. În ultimele zile, bijutierii americani Tiffany & Co. și David Yurman și-au lansat campaniile pentru sărbătorile din 2025, în care au jucat actrițele Anya Taylor-Joy, respectiv Eiza González.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.