Kering își consolidează angajamentul social printr-un program de cercetare privind violența domestică
Galerie foto(3) Galerie foto (3 fotografii): Kering își consolidează angajamentul social printr-un program de cercetare privind violența domestică
Răzvan Codorean | Publicat: 12.12.2025 10:35 | Actualizat: 12.12.2025 16:25
Prin intermediul Fundației Kering, grupul de lux dezvăluie un program de cercetare dezvoltat împreună cu Universitatea McGill și SVRI, pentru a analiza și preveni mai eficient violența domestică.
Pentru Kering, acest moment nu este unul aparte, ci un nou capitol în angajamentul său social. În centrul noului program se află sprijinirea cercetărilor efectuate la nivel local și promovarea unei înțelegeri mai profunde a contextelor și nevoilor populațiilor în cauză.
Astfel, universitatea canadiană McGill din Montreal va forma doctoranzi care vor lucra la diverse proiecte legate de politici sociale și programe de prevenire în Canada și Franța. La rândul său, SVRI va colecta date despre corelațiile dintre violența împotriva femeilor și violența împotriva copiilor, finanțând tineri cercetători din țările cu venituri mici și medii prin intermediul unor granturi. Inițiativa include, de asemenea, ateliere și activități de conștientizare pentru a disemina rezultatele, a influența politicile publice și a încuraja cooperarea intersectorială.
Kering își asumă un angajament mai ferm împotriva violenței
Fondată în 2008, Fundația Kering își concentrează eforturile asupra a șase țări și a sprijinit deja aproape un milion de femei. Prin acest program, organizația face un nou pas: conectarea cercetării, a muncii de teren și a strategiei globale pentru a accelera eradicarea violenței intergeneraționale .
„În ultimii 17 ani, am văzut cât de crucială este o acțiune coordonată împotriva violenței împotriva femeilor și copiilor pentru rezultate eficiente și de durată. De aceea, sunt foarte încântat să lansez acest nou program de cercetare alături de doi actori de top, care au o expertiză solidă nu numai în cercetarea fundamentală, ci și în diseminarea și promovarea soluțiilor comunitare pentru combaterea violenței”, a declarat François-Henri Pinault, președintele Fundației Kering.
Anterior, Grupul de lux, proprietar al unor mărci precum Gucci și Balenciaga, făcuse încă un pas către dezvoltarea durabilă, anunțându-și obiectivul de a obține un impact pozitiv net în principalele sale regiuni de operare până în 2035 printr-un program numit „Strategie privind apa”. Mai exact, un plan ambițios conceput pentru a gestiona și reduce amprenta sa asupra apei pe întregul lanț valoric.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.