Legătura dintre media și inteligența artificială, prin ochii profesorilor de jurnalism. Volumul ”Media și Inteligența Artificială”, lansat joi, 7 noiembie la Iași
Gabriela Gogu | Publicat: 04.11.2024 16:48 | Actualizat: 09.11.2024 12:37
Decanul Facultății de Jurnalism, Romina Surugiu, în colaborare cu profesorul universitar, Antonio Momoc lansează volumul ”Media și Inteligența Artificială”, în colaborare cu alți specialiști din domeniu. Evenimentul va avea loc joi, 7 noiembrie la Iași.
Joi, 7 noiembrie la Iași se va lansa cel mai recent volum scris de doi profesori ai Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Evenimentul va avea loc la Iași, la sediul Universității Alexandru Ioan Cuza, la Facultatea de Filosofie și Științe Politice, în sala Pașilor Pierduți de la ora 10:00.
Media și Inteligența Artificială văzută prin ochii profesorilor de jurnalism
Pentru acest volum, profesorii au colaborat cu numeroși specialiști în domeniu. Autori din centrele universitare din țară, profesori de jurnalism și comunicare, specialiști din industria comunicării, doctoranzi în științele comunicării
”Decana FJSC, Romina Surugiu, împreună cu profesorul universitar, Antonio Momoc (decan al Facultății de Jurnalism între 2020-2024), lansează volumul Media și Inteligența Artificială (2024), editura Tritonic, Colecția Comunicare Media”, se arată în comunicatul de presă transmis de facultate.
Profesorii vor mai lansa și alte noi volume
În cadrul aceluiași eveniment, vor mai fi lansate și:
- Conf. univ. dr. Antonio Momoc (decan FJSC 2020-2024) lansează cartea Comunicarea 2.0. New media, participare și populism, 2024, (ediția a II-a), Editura Revistei Timpul.
- Lect. univ. dr. Aurelian Giugăl lansează cartea Politică, Media și Societate. Perspective critice, (2024) Ed. Tritonic.
- Conf. univ. dr. Antonio Momoc lansează volumul Comunicare politică și Internet (2023), Ed. Tritonic.
- Conf. univ. dr. Daniel-Rareș Obadă și prof. univ. dr. Gheorghe Ilie Fârte lansează volumul Principiile și managementul Relațiilor publice, (2024), Ed. Tritonic.
Lansările de carte vor avea loc sub forma unei dezbateri despre impactul Inteligenței Artificiale și al platformelor digitale asupra jurnalismului și al industriei comunicării. La masa rotundă pe marginea aparițiilor editoriale vor lua cuvântul autorii volumelor alături de cercetători, profesori și specialiști din industria media, mai precizează comunicatul.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.