LeMieux face senzație pe final de an! Stella McCartney, noul star al colecției ecvestre eco-responsabile
Galerie foto(4) Galerie foto (4 fotografii): LeMieux face senzație pe final de an! Stella McCartney, noul star al colecției ecvestre eco-responsabile
Răzvan Codorean | Publicat: 15.12.2025 18:40 | Actualizat: 15.12.2025 20:34
Alături de specialiștii de la LeMieux, Stella McCartney dezvăluie o colecție limitată și sustenabilă, care include echipamente tehnice atât pentru călăreți, cât și pentru cai.
Stella McCartney a încheiat un parteneriat cu brandul ecvestru LeMieux pentru o colecție în ediție limitată. Caracteristica sa principală? Sustenabilitatea. Incursiunea ei în această lume ia forma unei game duble, destinată atât călăreților cât și cailor.
„Caii au făcut parte din viața mea încă dinainte să mă nasc și continuă să-mi aducă bucurie în fiecare zi. Colaborarea cu LeMieux a fost complet naturală - o modalitate de a combina pasiunea mea pentru călărie cu angajamentul meu față de un design conștient și inovator”, a declarat designerul. Într-adevăr, brandul a scos deja în evidență lumea ecvestră, așa cum se vede în detaliile ecvestre care au împodobit unele piese din colecția sa de toamnă 2026.
Stella McCartney urcă în șa
Linia este formată din 14 piese în nuanțe de roșu și albastru marin. Straturile de bază tehnice și pantalonii de călărie sunt fabricați din nailon UV50+ reciclat, permițând evacuarea umezelii și menținându-vă cald, și dispun de panouri din plasă respirabilă și benzi din silicon pentru genunchi.
Pentru cai, colecția include șei de dresaj și sărituri peste obstacole, confecționate dintr-o husă din material 100% reciclat și căptușite cu un amestec natural de bambus și vâscoză. Acestea sunt împodobite cu matlasarea exclusivă „S-wave”, creată de Stella McCartney. Sunt disponibile și glugi croșetate manual din bumbac organic, cu urechi din elastan elastic, cu sigla Stella x LM.
Stella McCartney a explicat că „această colecție ilustrează sustenabilitatea printr-o abordare modernă, vegană și cruelty-free a îmbrăcămintei pentru călărie, creată cu aceeași integritate și atenție la detalii pe care o aduc în fiecare aspect al brandului meu.” La rândul său, Dan Mahoney, CEO al LeMieux, a declarat: „Am lucrat mână în mână pentru a crea o colecție care este atât profund autentică pentru comunitatea ecvestră, cât și hotărât modernă în viziunea sa sustenabilă. ”
O piață în valoare de 3,4 miliarde de dolari până în 2033
Lansată strategic în timpul sezonului sărbătorilor , linia se înscrie în tendința de a lega moda de sport . Acest lucru este valabil mai ales având în vedere că lumea ecvestră este foarte apreciată de consumatorii de lux, reflectând un anumit statut social și atrăgând toate generațiile la evenimente prestigioase precum Saut Hermès în sectorul de lux .
Conform unui raport Global Growth Insights actualizat în noiembrie 2025, piața de îmbrăcăminte ecvestră a fost evaluată la 2,8 miliarde de dolari în 2024 și se așteaptă să se apropie de 3 miliarde de dolari până în 2026. Sectorul ar putea ajunge la 3,4 miliarde de dolari până în 2033 , impulsionat de o creștere preconizată de 20% între 2024 și 2033. În timp ce țările europene domină acest segment datorită unei culturi ecvestre puternice, regiunea Asia-Pacific prezintă o creștere promițătoare. Studiul evidențiază, de asemenea, un interes deosebit pentru colecțiile sustenabile, 30% dintre mărcile ecvestre lansând linii ecologice.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.