Louboutin îl ”încalță” pe fiul lui Will Smith cu o sarcină majoră

Răzvan Codorean | Publicat: 18.09.2025 18:57 | Actualizat: 18.09.2025 18:57
Casa Louboutin, cunoscută pentru încălțările cu talpă roșie, a luat o decizie fără precedent. De la lansarea brandului său la începutul anilor 1990, Christian Louboutin nu a mai apelat niciodată la un designer extern pentru a-i supraveghea direcția artistică. Acest lucru a fost realizat acum odată cu sosirea lui Jaden Smith, proaspăt numit șef al diviziei de creații masculine.
Christian Louboutin surprinde lumea modei anunțând numirea lui Jaden Smith în rolul de Director de creație pentru linia masculină. O mișcare fără precedent, destinată să revigoreze colecțiile masculine și să aducă un suflu nou prin viziunea tânărului artist, rapper și actor.
La 27 de ani, fiul lui Will Smith și al Jadei Pinkett, își asumă responsabilitatea de a crea patru colecții anual — încălțăminte, marochinărie și accesorii — și de a coordona campaniile de PR, evenimentele și experiențele imersive asociate brandului. Această schimbare marchează o strategie majoră pentru Louboutin, care își propune să întărească linia masculină în contextul unui brand cunoscut în primul rând pentru luxul feminin și talpa roșie iconică.
O colaborare construită pe pasiune și stil personal
Relația lui Jaden Smith cu Christian Louboutin nu a fost una spontană. Designerul francez recunoaște că nu căuta un director de creație masculină, ci că Jaden „a apărut înaintea ideii”. Interacțiunile au început încă din 2019, când Louboutin a observat felul distinctiv în care Smith combină haine, își exprimă stilul și explorează combinații neașteptate.
Pentru Smith, pasiunea pentru încălțăminte și fashion nu e doar estetică: arhiva personală de pantofi (cutii, talpi, șireturi, materiale) este un laborator de inspirație, studiu de forme și texturi.
Vizibilitate și strategie de brand
Apartenența lui Jaden la cultura pop și numeroasa sa bază de urmăritori pe social media (peste 19 milioane pe Instagram) sunt atuuri pe care Louboutin le vede ca esențiale pentru consolidarea liniei masculine. Smith va avea libertatea de a contura identitatea vizuală și comunicarea liniei masculine – de la imaginea pe rețele, până la strategii inovatoare de storytelling vizual.
În paralel, Christian Louboutin își va concentra, mai ales, energia pe dezvoltarea liniei feminine, care în prezent reprezintă o parte majoră din cifra de afaceri, lăsând linia masculină să fie reinvigorată sub semnul creativității tinerilor talente.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite











