Milano va găzdui Săptămâna Ceasurilor LVMH 2026
Galerie foto (1 fotografii): Milano va găzdui Săptămâna Ceasurilor LVMH 2026
Răzvan Codorean | Publicat: 20.12.2025 09:40 | Actualizat: 20.12.2025 09:41
LVMH a anunțat că cea de-a șaptea ediție a Watch Week va avea loc în capitala luxului italian. Organizat în ianuarie anul viitor, evenimentul va permite celor nouă mărci din grup să își prezinte cele mai recente creații.
Desigur, pasionații de orologerie cunosc faptul că în 2025, LVMH a fost nevoită să-și mute, în ultimul moment, evenimentul dedicat ceasurilor la New York și Paris. Inițial, gazdă trebuia să fie Los Angeles, însă s-a renunțat la această variantă din pricina incendiilor majore care au distrus zona metropolitană. Acum, grupul a decis să ofere Europei onoarea de a găzdui Watch Week.
LVMH Watch Week 2026 se desfășoară în perioada 19-21 ianuarie
LVMH Watch Week 2026 va avea loc la Milano în perioada 19-21 ianuarie, imediat după Săptămâna Modei Masculine din oraș (16-19 ianuarie). Multe dintre cele mai mari nume din industria de lux vor fi, așadar, deja prezente pentru a participa la aceste zile dedicate ceasurilor de la mărcile companiei.
Nouă mărci vor avea ocazia să își prezinte noile creații de ceasuri unui public format din jurnaliști, clienți și comercianți cu amănuntul internaționali. Printre acestea se numără Bvlgari Horlogerie, Daniel Roth, Gérald Genta, Hublot, L'Epée 1839, Louis Vuitton, TAG Heuer , Tiffany & Co. și Zenith.
„Acest eveniment major va da o nouă viață acestei întâlniri esențiale pentru sectorul orologeriei fine. Deja planificăm lansări importante și piese excepționale pentru 2026 pentru toate mărcile noastre, toate unite - în diversitatea și complementaritatea lor - de pasiunea creativă a grupului”, a declarat Jean-Christophe Babin, CEO al Diviziei de Ceasuri LVMH și CEO al Bvlgari.
Prin intermediul acestui eveniment emblematic din calendarul orologeriei LVMH, brandurile vor avea ocazia să interacționeze cu comunitatea lor și să anticipeze comenzile și vânzările viitoare încă de la începutul anului. În prima jumătate a anului 2025, divizia Ceasuri și Bijuterii a multinaționalei a înregistrat o scădere de 1% a veniturilor, la 5 miliarde de euro, precum și o scădere de 13% a veniturilor operaționale curente. În al treilea trimestru al anului, departamentul a dat semne de redresare, cu vânzări în creștere de 2%.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.