Rimowa, prima linie de genți de mână din piele. Cât vor costa noile accesorii

Răzvan Codorean | Publicat: 26.09.2025 17:04 | Actualizat: 26.09.2025 19:06
Marca germană Rimowa, renumită pentru valizele sale din aluminiu canelat, a dezvăluit noua sa colecție de genți de mână numită „Groove”.
După ce a atins o primă etapă importantă în 2024 odată cu lansarea genților sale de mână din aluminiu, Rimowa își continuă expansiunea în lumea accesoriilor investind într-un nou teritoriu: pielea. Cu Groove, casa oferă patru modele - o geantă shopper, o geantă hobo și două versiuni crossbody - cu prețuri cuprinse între 1.200 și 2.150 de dolari. O gamă care confirmă poziționarea sa premium și dorința de a-și extinde aria de exprimare dincolo de călătorii.
O colecție fidelă limbajului de design al mărcii
Fidelă identității sale, Rimowa și-a reproiectat gențile folosind canelurile iconice ale valizelor și mânerele inspirate direct de modelele sale emblematice. Mai discrete și arhitecturale decât articolele tradiționale din piele pentru femei, aceste genți afișează o neutralitate deliberată din punct de vedere al genului. O alegere în concordanță cu clientela brandului, renumită pentru marea sa diversitate.
”Marca are o vocație universală. Acest lucru se reflectă foarte mult în zonele noastre geografice, care sunt extrem de împărțite între America de Sud, America de Nord, Europa și Asia. Dar și în indicatorii demografici pe vârste și sexe. Suntem unul dintre puținele branduri care are un echilibru aproape perfect de 50% bărbați, 50% femei ” , subliniază Hugues Bonnet-Masimbert, CEO al Rimowa.
Rimowa, ascensiune pe piața mondială
De la achiziția sa de către LVMH în 2016, Rimowa s-a bucurat de un real succes în segmentul bagajelor premium. Impulsionată de o creștere de două cifre, marca a înregistrat o accelerare notabilă a vânzărilor sale în urma redresării intense a călătoriilor post-Covid, precum și a introducerii unei garanții pe viață pentru produsele sale în 2022. Astăzi, compania își intensifică diversificarea pe o piață perfect stăpânită de grupul său: articolele din piele.
Concentrându-se pe o estetică mixtă, Rimowa își propune să atragă o nouă generație de consumatori, dornici să combine eleganța și mobilitatea. Acest pas strategic confirmă ambiția Rimowa: de a deveni un jucător global în domeniul lifestyle-ului, dincolo de călătorii.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite











