Ritz Paris își extinde oferta de produse prin lansarea unei colecții de accesorii fitness

Răzvan Codorean | Publicat: 17.09.2025 09:11 | Actualizat: 17.09.2025 09:11
Hotelul de cinci stele de pe Place Vendôme lansează prima sa linie de accesorii fitness de înaltă calitate, consolidându-și prezența în segmentul lifestyle și wellness de lux.
Merchandisingul hotelier continuă să se extindă. Ritz Paris a anunțat lansarea unei linii de accesorii sportive, în special instrumente dedicate practicii de yoga și Pilates. Disponibilă începând cu 24 septembrie, gama este concepută pentru a fi practică, elegantă și responsabilă, cu materiale naturale, reciclate sau reciclabile și fabricație europeană.
Accesorii pentru yoga și Pilates cu sigla Ritz Paris
Linia include piese cheie - covorașe din plută, blocuri de yoga, genți sport și termosuri - cu prețuri cuprinse între 45 și 385 de euro, toate ștampilate cu sigla Ritz Paris. „Această colecție face parte din abordarea globală și holistică a Ritz Club & Spa, prin rezonanța dintre fizic, estetic și etic ”, subliniază conducerea Ritz Paris.
Cu această linie, palatul nu mai oferă doar un sejur excepțional: își invită clienții să îmbrățișeze o adevărată artă de a trăi Ritz. Această abordare reflectă o tendință puternică în lux, unde experiența are prioritate față de produsul simplu și consolidează legătura emoțională dintre brand și clienții săi.
Experiențele de wellness sunt multiplicate
Ritz Paris multiplică, de asemenea, inițiativele legate de wellness și momente experiențiale. În iunie anul trecut, Ritz Club & Spa a lansat oferta sa temporară numită „Boxing & Relax” : o formulă unică constând într-o lecție de box de 60 de minute, supravegheată de un antrenor privat și îmbogățită de un sac de box conectat. Toate acestea sunt urmate de un masaj special conceput pentru a promova recuperarea sportivă.
O poziționare strategică, având în vedere că, conform celui mai recent raport al grupului Accor, 8 din 10 oaspeți consideră bunăstarea o prioritate pe durata sejururilor lor. Cu atât mai mult când este vorba de sport. Potrivit Accor, în hotelurile și stațiunile urbane ale grupului, o medie de 25 până la 30% dintre oaspeți vizitează zonele de fitness ale unităților, comparativ cu 5 până la 7% în spa-uri.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite











