Camelia Șucu dezvăluie ce branduri vestimentare de lux îi plac: "Brunello și pentru femei și pentru bărbați, Dior pentru anumite tăieturi, Chanel pentru iconicele lui"

Gabriela Gogu | Publicat: 18.02.2025 14:55 | Actualizat: 19.02.2025 14:10
Camelia Șucu este următoarea invitată a lui Victor Vrînceanu la podcastul I AM MEDIA. Antreprenoare de succes, președintele Crucii Roșii și co-fondator Mobexpert, aceasta dezvăluie ce înseamnă hainele pentru ea și care sunt brandurile de lux pe care le preferă.
- Ediția podcastului I AM MEDIA cu Camelia Șucu poate fi urmărit vineri, 21 februarie, de la ora 19:00, pe canalul oficial de Youtube iAMnews.ro.
Antreprenoarea Camelia Șucu a fost mereu atentă să aibă o imagine impecabilă, lucru sesizat și de designerul Cătălin Botezatu, care a numit-o ca fiind "cea mai bine îmbrăcată femeie din România". Camelia dezvăluie în cadrul podcastului I AM MEDIA faptul că pasiunea pentru fashion este atât de mare încât a jucat rolul de stilist și pentru fostul ei soț, Dan Șucu, căruia îi pregătea în fiecare dimineață câte două ținute din care să aleagă. Același lucru este valabil și pentru cele două fete pe care femeia de afaceri le are cu patronul Mobexpert.
”Dacă am bani de investit în bijuterii, îmi cumpăr. Daca nu, mai produc”
Camelia Șucu: La mine bijuteriile au fost…nu am primit niciodată. La mine matematica era foarte simplă.
Victor Vrînceanu: Vi le cumpărați?
Camelia Șucu: Mi le cumpăr. Dacă am bani de investit în bijuterii, îmi cumpăr. Dacă nu, mai produc. Deci nu era ceva…dar eu eram stilistul de serviciu, eu mă ocupam de tot ce însemna să arăți bine.
Victor Vrînceanu: Îl îmbrăcați și pe soț?
Camelia Șucu: Întotdeauna.
Victor Vrînceanu: Interesant.
"Fiică-mea m-a pus pe instagram!"
Camelia Șucu: Întotdeauna. Și dacă nu recunoaște, treaba lui. Da, chiar îmi făcea plăcere. Tot timpul îi pregăteam dimineața sa aibă două variante.
Victor Vrînceanu: A, da? Deci sunteți chiar pasionată.
Camelia Șucu: Da. Să știi că și acum sunt stilista de serviciu a fetelor. Deci fiică-mea m-a pus și pe Instagram, la un moment dat, cum i-am pregătit hainele pentru nu știu ce vacanță, trebuia să plece. Chiar îmi face plăcere nu numai să le pregătesc, să folosesc hainele pe care le am la valoarea adevărată. Pentru mine hainele au fost ca o investiție. Am haine de 20-25 de ani și sunt la fel de purtabile și de bune din punct de vedere calitativ.
”Îmi plac foarte mult poveștile din spatele produselor”
Victor Vrînceanu: De la ce brand-uri vă place sa vă îmbrăcați?
Camelia Șucu: Tot ce înseamnă calitate, mai ales calitatea materialelor, dar bună.
Victor Vrînceanu: Ce înseamnă asta? Spuneți-mi niște nume. Loro Piana, Brunello Cucinelli?
Camelia Șucu: Brunello îmi place foarte mult, și pentru femei și pentru bărbați, îmi place mult Dior, pentru anumite tăieturi, pentru că, nu neapărat acum, dar în anii în care Galliano era designerul lor, el a fost cel care după părerea mea a ținut cont cel mai mult de liniile pe care le-a trasat Christian Dior. Muza lui Christian Dior a fost mama lui care era o doamnă mai corpolentă, dar avea talie mică și atunci el a spus ca toate rochiile, sacourile să accentueze talia și după aceea să fie un pic amforă. Și îmi plac în continuare aceste tăieturi. Chanel îmi place pentru iconicele lui…
Victor Vrînceanu: Tradiție.
Camelia Șucu: Da. Îmi plac foarte mult poveștile din spatele produselor, ca și la mine la…
Victor Vrînceanu: De fapt, asta se vinde. Povestea mai mult decât produsul uneori...
Camelia Șucu: Câteodată da. Pe mine nu reușești să mă convingi numai cu povestea. Eu trebuie să și simt...
Victor Vrînceanu: Pentru că sunteți om de vânzări și dumneavoastră
Camelia Șucu: Probabil ca da. Când se face foarte mult marketing asupra unui produs sunt foarte atentă la produsul respectiv, înseamnă că nu are prea multă calitate.
Victor Vrînceanu: E și firesc, dacă și costă mult trebuie sa fim foarte atenți.
Camelia Șucu: Da! Da!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite











