Mutare-șoc pe piața media! Antena 1 a achiziționat emisiunea Survivor România de la PRO TV. Ce se pregătește pentru noul sezon

Ene Valentina | Publicat: 16.10.2025 21:21 | Actualizat: 16.10.2025 21:25
Lovitură neașteptată pe piața media din România! După ani de dominație pe segmentul reality-show-urilor, PRO TV a fost nevoit să cedeze emisiunea „Survivor România” către Antena 1. Postul a reușit să obțină drepturile de difuzare ale formatului, care, inițial, au aparținut Kanal D, dovedind că este pregătit să ducă lupta pentru audiență la un nou nivel.
Publicul va avea parte de o surpriză uriașă în primăvara anului 2026, când Antena 1 va lansa primul sezon Survivor sub propria siglă. După „Asia Express”, „Power Couple” și „Insula Iubirii”, televiziunea își adaugă în portofoliu încă un show de top, cu o bază uriașă de fani și un potențial imens de audiență.
De la Kanal D, la PRO TV, iar acum la Antena 1
Emisiunea care a cucerit milioane de români a avut un drum spectaculos prin televiziunile din țară. Lansat inițial de Kanal D sub numele „Exatlon România”, show-ul a fost un fenomen la debut. Concurenții anonimi și vedetele s-au luptat pentru supraviețuire în condiții extreme, iar publicul a fost fascinat de emoție, adrenalină și strategii.
După primele două sezoane, interesul s-a mai diminuat, iar turcii care dețineau licența au decis să o vândă către PRO TV. Postul din Pache Protopopescu a preluat formatul, l-a redenumit „Survivor România” și l-a transformat într-un produs premium, condus de prezentatorul Daniel Pavel, care a devenit rapid sinonim cu brandul.
Mutarea-bombă: Survivor ajunge la Antena 1
După mai multe negocieri discrete, Antena 1 a reușit să încheie acordul pentru preluarea formatului, ceea ce înseamnă că „Survivor România” va fi difuzat în exclusivitate de postul rival începând din primăvara lui 2026. Sursele din televiziune susțin că Antena 1 a plătit o sumă considerabilă pentru drepturile de difuzare, mizând pe un impact masiv în rândul publicului tânăr și activ.
Noua producție va păstra structura clasică, dar cu un suflu proaspăt. Concurenții vor fi izolați în zone exotice, unde vor trebui să supraviețuiască fără confort, fără telefoane și fără ajutor din exterior. Vor lupta pentru hrană, adăpost și avantaje strategice, în timp ce alianțele și trădările vor face deliciul telespectatorilor.
“Prin achiziționarea formatului Survivor, Antena 1 își consolidează poziția de lider în producțiile de reality show pentru români – Asia Express, Power Couple sau Insula Iubirii. Survivor este o competiție care inspiră, provoacă și unește publicul prin povești autentice, momente de intensitate și emoție reală, Antena 1 menținându-şi astfel angajamentul de a le aduce telespectatorilor divertisment la cel mai înalt nivel”, a declarat Mihai Ioniță, CEO Antena.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite











