La 75 de ani de la înființare, o casă de modă celebră face pasul decisiv în comerțul electronic
Galerie foto(4) Galerie foto (4 fotografii): La 75 de ani de la înființare, o casă de modă celebră face pasul decisiv în comerțul electronic
Răzvan Codorean | Publicat: 18.12.2025 22:45 | Actualizat: 18.12.2025 22:45
Fondată în 1950, o marcă franceză de modă își consolidează prezența digitală prin lansarea primului său site de vânzări online.
Disponibile anterior exclusiv în magazine, colecțiile de prestigiu Pierre Cardin beneficiază acum de o vizibilitate sporită odată cu lansarea unui magazin online oficial. Acesta este conceput ca o vitrină pentru moștenirea și creațiile sale contemporane.
O platformă de comerț electronic pentru Pierre Cardin couture
Accesibilă în aproximativ treizeci de țări, în principal în Europa și Statele Unite, această platformă marchează un pas semnificativ în strategia de distribuție a mărcii, fără a-i modifica fundamental modelul: obiectivul declarat nu este atât extinderea afacerii, cât evidențierea unui univers unic, modelat încă din anii 1950 de o viziune avangardistă asupra modei. Astfel, site-ul se prezintă ca un spațiu de descoperire dedicat prezentării liniilor, volumelor și identității grafice a mărcii.
![]()
Moștenirea anilor 1960 în centrul ofertei
Printre piesele oferite spre vânzare se numără aproximativ douăzeci de creații noi semnate Pierre Cardin Heritage, o linie de arhivă păstrată încă din anii 1960. Ansamblurile, tunicile, jachetele și rochiile structurate întruchipează codurile istorice ale brandului, în timp ce o selecție masculină - jachete, bluze, cămăși și costume din lână - completează oferta.
„Aceste creații păstrate la Paris întruchipează avangarda și libertatea stilului care au modelat istoria Casei. Este o adevărată comoară, o călătorie prin timpul creației și culturii franceze”, subliniază Rodrigo Basilicati-Cardin, președinte și director artistic al mărcii.
Această lansare digitală coincide cu cea de-a 75-a aniversare a Casei, un eveniment sărbătorit în special prin lansarea unei serii de tricouri în ediție limitată. Primul model este deja disponibil online, în timp ce noile articole de colecție sunt așteptate să fie lansate începând cu martie 2026. Astfel că este de așteptat ca această nouă destinație online să fie una extrem de vizitată de către clienți.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.