Theo Rose a căzut pradă unei escrocherii online! Imaginile false create cu inteligență artificială au făcut ravagii pe internet
Galerie foto (1 fotografii): Theo Rose a căzut pradă unei escrocherii online! Imaginile false create cu inteligență artificială au făcut ravagii pe internet
Ene Valentina | Publicat: 08.11.2025 12:16 | Actualizat: 08.11.2025 12:28
Scandal uriaș în mediul online! Cântăreața Theo Rose a devenit, fără voia ei, protagonista unor reclame mincinoase care promit câștiguri rapide și investiții sigure.
Imaginile și vocea artistei au fost falsificate cu ajutorul inteligenței artificiale, iar rezultatul este atât de realist încât mulți internauți chiar au crezut că vedeta promovează respectivele platforme financiare.
Theo Rose, victima unei escrocherii online
În videoclipurile care circulă pe rețelele sociale, Theo „le vorbește” oamenilor despre diverse aplicații care ar garanta profituri spectaculoase peste noapte. Evident, totul este o înșelătorie, iar artista nu are absolut nicio legătură cu aceste campanii.
Programele de tip deepfake au reușit să-i copieze perfect vocea, mimica și expresiile, transformând-o într-un instrument de propagandă pentru escroci.
Antrenoarea de la ”Vocea României” a ieșit cu un mesaj public în care îi îndeamnă pe fanii săi să nu cadă în plasa celor care se ocupă de aceste platforme, negând vehement orice fel de implicare.
„Dacă vedeţi vreodată aceste reclame, vă rog să le raportați. Videoclipurile folosite sunt editate cu ajutorul Al, fără acordul meu. Am luat deja măsuri împotriva acestor pagini, însă continuă să apară altele noi care folosesc aceleași materiale. Vă rog să le dați report ori de câte ori le întâlniți. Mulţumesc mult!”, a transmis Theo Rose pe social media.
Cazul ei arată cât de ușor pot deveni vedetele victime ale tehnologiei AI. Popularitatea uriașă a artistei o transformă într-o țintă perfectă pentru cei care vor să dea credibilitate unor scheme frauduloase. În doar câteva zile, clipurile false cu Theo au strâns zeci de mii de vizualizări, iar unele au fost promovate chiar cu bani pentru a ajunge la cât mai mulți utilizatori.
Fenomenul „deepfake” a devenit un adevărat coșmar pentru persoanele publice. În doar câteva minute, oricine poate fi transformat digital într-un „susținător” al unei cauze sau produs fictiv. Iar când în joc sunt bani, efectele pot fi devastatoare.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.