Ce brand de lux le detronează pe Miu Miu și Loewe în topul Lyst al celor mai râvnite branduri ale momentului?
Galerie foto(4) Galerie foto (4 fotografii): Ce brand de lux le detronează pe Miu Miu și Loewe în topul Lyst al celor mai râvnite branduri ale momentului?
Răzvan Codorean | Publicat: 06.11.2025 16:18 | Actualizat: 06.11.2025 16:30
Motorul de căutare pentru modă a analizat interogările celor 160 de milioane de utilizatori ai săi în al treilea trimestru al anului 2025. Ce mărci au fost cele mai populare în ultimele luni?
După mai multe sezoane conduse de Miu Miu și rivalul său Loewe, o casă de modă franceză preia conducerea în cel mai recent clasament Lyst: Saint Laurent s-a impus ca cel mai căutat brand de pe platformă între iulie și septembrie 2025.
O premieră
Condusă de designerul belgian Anthony Vaccarello, care realizează colecțiile din 2016, Saut Laurent ajunge pentry prima dată în fruntea indicelui Lyst . Conform raportului motorului de căutare, Casa de modă a beneficiat în mod special de consecvența și coerența colecțiilor sale în timpul verii anului 2025, marcată de numeroase schimbări în direcția artistică a marilor case de modă. ”În mijlocul revizuirilor creative și al reajustărilor colecțiilor, un lucru este clar: brandurile care ies în evidență sunt cele care știu cine sunt ”, se arată în studiu.
Miu Miu apare pe poziția a doua, în timp ce Loewe părăsește topul trei și se află retrogradată pe locul 8, o consecință a plecării lui Jonathan Anderson la Dior.
![]()
Un brand mainstream pe podium
Casa de modă spaniolă a cedat locul trei în favoarea unui brand mainstream: COS. Cu o creștere de 147% a căutărilor pe Lyst, brandul minimalist deținut de grupul H&M a depășit ultra-chicul The Row (în creștere cu 28%), din care se inspiră în mod deschis. Susținută de o strategie de marketing robustă, marca de „lux accesibil” Coach completează topul cinci.
Printre cele mai puternice schimbări din Top 20, trebuie menționată în special creșterea cu patru locuri înregistrată de anumite case de modă aflate în proces de reînnoire strategică: Gucci odată cu sosirea Demna și impulsul din partea grupului-mamă Kering ; Versace odată cu reînnoirea sa creativă și achiziția sa de către Prada Group; sau Burberry, aflată în plină restructurare a ofertei sale în jurul categoriei sale emblematice de articole outdoor.
Minimalismul este la ordinea zilei
![]()
Printre cele mai populare produse din ultimele luni, minimalismul pare a fi la ordinea zilei. Simplitatea șlapilor negri Havaianas, a mocasinilor Saint Laurent și The Row, a unui pulover gros din cașmir COS… O estetică liniștită , atemporală , însoțită de accente sportive, odată cu succesul pantofilor sport Nike precum Shox TL sau Moon , dezvoltați în colaborare cu Jacquemus. De remarcat este și prezența în clasament a rochiei Ralph Lauren purtată de Taylor Swift în august anul trecut în vizualurile care anunțau logodna ei.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.