Majid Al Futtaim schimbă imaginea comerțului mondial. Primul mall plasat într-o pădure
Galerie foto(5) Galerie foto (5 fotografii): Majid Al Futtaim schimbă imaginea comerțului mondial. Primul mall plasat într-o pădure
Răzvan Codorean | Publicat: 03.11.2025 08:00 | Actualizat: 03.11.2025 08:36
Într-un Dubai în care soarele te topește și mall-urile cu aer condiționat servesc drept sanctuare esențiale, grupul creat de regretatul Majid Al Futtaim propune o abordare radicală. Mai exact, o destinație de shopping în care natura joacă un rol crucial.
Ghaf Woods Mall este menit să devină noua destinație emblematică a Grupului în Dubai și primul spațiu comercial integrat în pădure de acest fel din regiune.
O pădure creată în inima Dubaiului
Ghaf Woods Mall este mai mult decât o nouă destinație de shopping într-un district, Sheikh Mohammed Bin Zayed Road emblematic pentru oraș. Și aceasta pentru că grupul Majid Al Futtaim a decis să-l integreze într-o pădure pe care o va aduce la viață cu ajutorul a un milion de copaci.
![]()
Completând comunitatea rezidențială Ghaf Woods a lui Majid Al Futtaim, în valoare de 3,6 miliarde de euro la finalizare, Mall-ul va oferi vizitatorilor un mediu premium, axat pe experiență, care îmbină perfect comerțul cu amănuntul, restaurantele și divertismentul cu designul biofilic.
30 de ani de business și un imperiu de 19 miliarde de dolari
Când City Centre Deira s-a deschis în 1995 ca primul centru comercial modern din Orientul Mijlociu, a fost mai mult decât o dezvoltare comercială - a fost o reimaginare a modului în care oamenii din Golf ar trăi, socializa și experimenta orașele lor. Într-o regiune în care căldura extremă modelează viața de zi cu zi, mall-ul cu climatizare controlată a devenit o instituție culturală pentru familii, business, dar și un loc în care brandurile globale se întâlnesc cu inovația autohtonă.
Regretatul Majid Al Futtaim și-a lansat compania omonimă cu scopul de a crea „momente minunate pentru toată lumea, în fiecare zi”. Treizeci de ani mai târziu, această viziune a modelat peisajul urban al Orientului Mijlociu, regiunea fiind lider mondial în ceea ce privește mall-urile nu doar ca simple locuri de cumpărături, ci ca destinații care definesc orașele în sine.
Povestea mall-urilor lui Majid Al Futtaim este inseparabilă de ascensiunea Dubaiului ca metropolă globală. Când Mall of the Emirates s-a deschis în 2005, odată cu Ski Dubai - care își sărbătorește acum propria a 20-a aniversare – locația a devenit emblematică pentru spiritul îndrăzneț al orașului.
”Mall of the Emirates este întruchiparea ADN-ului de pionierat al Majid Al Futtaim. Când s-a deschis, nu a fost doar un alt mall, ci a redefinit ce putea fi o destinație de retail și agrement. A introdus luxul la scară largă, reunind cele mai prestigioase case de modă din lume sub un singur acoperiș și a stabilit un nou standard pentru destinațiile de lifestyle integrate”, spune Khalifa Bin Braik, director executiv al Majid Al Futtaim Asset Management.
Astăzi, compania deține 29 de centre comerciale, la care se va adăuga cel despre care am vorbit deja, operează peste 600 de ecrane VOX Cinemas, gestionează aproape 500 de magazine de retail, are peste 41.000 de angajați și deservește anual 600 de milioane de clienți în ecosistemul său fizic și digital. Cu active deținute în valoare de 19 miliarde de dolari, Majid Al Futtaim deține cel mai mare rating de credit (BBB) dintre companiile private din regiune.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.