Messika semnează o campanie aniversară cu Kate Moss
Galerie foto(3) Galerie foto (3 fotografii): Messika semnează o campanie aniversară cu Kate Moss
Răzvan Codorean | Publicat: 01.12.2025 17:40 | Actualizat: 01.12.2025 17:42
Pentru a sărbători cea de-a douăzecea aniversare, Messika dezvăluie o nouă campanie festivă, având-o în prim-plan pe Kate Moss.
Odată cu apropierea sezonului festiv, Maison Messika dezvăluie o campanie specială cu unul dintre cele mai faimoase modele din lume: Kate Moss.
Muză pentru Messika
Muză obișnuită pentru Messika și fostă colaboratoare la o colecție de bijuterii de înaltă calitate, supermodelul britanic revine aici ca o față familiară, prezentată ca o „prietenă a casei ”.
„De la prima noastră campanie până la colecția noastră de înaltă bijuterie, Kate a fost o sursă constantă de inspirație . Eleganța ei este instinctivă, spiritul ei profund îndrăzneț. Ea reprezintă tot ceea ce admir la o femeie: atemporală, radiantă, liberă. Reuniunea cu ea pentru a douăzecea aniversare a Casei are o rezonanță foarte specială”, explică Valérie Messika, fondatoarea brandului.
Alături de Kate Moss, sunt prezentate alte două modele foarte căutate: Georgia Palmer și Jordan Barrett. Castingul a fost conceput ca un dialog intergenerațional și divers, reflectând poziționarea lui Messika între moștenire și modernitate.
![]()
O campanie emblematică, concepută de Ezra Petronio și fotografiată de Oliver Hadlee Pearch, este perfect sincronizată cu sezonul cumpărăturilor de sărbători și cu celebrarea celei de -a 20-a aniversări a Messika. Această etapă importantă va fi sărbătorită și în magazinele fizice. Marca a anunțat că în curând vor fi dezvăluite evenimente în magazine, inclusiv vitrine festive reimaginate în jurul unui tort mov și a baloanelor suspendate. Această strategie omnicanal asigură continuitatea narațiunii și integrează perfect campania în experiența clientului.
Poveste de succes
Cu o cifră de afaceri estimată la 210 milioane de euro în 2024, conform Morgan Stanley , 75 de buticuri în întreaga lume și 400 de angajați, brandul se confruntă cu o adevărată poveste de succes, condusă de fondatoarea sa, Valérie Messika: „Privind în urmă la ultimii douăzeci de ani, această campanie rezonează ca un moment de recunoștință. Celebrează lumina, energia și emoția care au ghidat Messika încă de la înființare”, subliniază antreprenoarea. Rămâne de văzut cum va menține compania acest avânt pe măsură ce se angajează în următorul său deceniu creativ.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.