Moncler și Jil Sander, un parteneriat devenit realitate
Galerie foto(4) Galerie foto (4 fotografii): Moncler și Jil Sander, un parteneriat devenit realitate
Răzvan Codorean | Publicat: 21.11.2025 22:15 | Actualizat: 21.11.2025 22:15
Moncler și Jil Sander tocmai și-au lansat colecția, o combinație de stil montan și rafinament italian.
Neavând o experiență în ceea ce privește colaborările creative, Moncler a făcut un pas aparte și și-a dezvăluit parteneriatul artistic cu Jil Sander în urmă cu câteva luni, la evenimentul City of Genius din Shanghai. Acum colecția va fi lansată oficial și urmează să fie disponibilă în magazinele online și într-o selecție de buticuri ale ambelor mărci, precum și într-un magazin pop-up special Isetan Shinjuku, în Japonia.
Moncler + Jil Sander
Noua linie „se inspiră din eleganța liniștită a lumii naturale” și își propune să îmbine ADN-ul ambelor mărci. Fondată în Franța și acum cu sediul în Italia, Moncler și-a adus amprenta de iarnă în această colecție sezonieră.
Întruchipând un stil montan și gata să cucerească vârfurile înzăpezite, aceasta prezintă designul curat al mărcii lansate de designerul german cu același nume, care este, de asemenea, stabilit la Milano de la achiziția sa de către Grupul OTB.
Colecția prezintă piese recunoscute prin straturile voluminoase și liniile rotunjite, inclusiv cardigane matlasate, fuste bombate și paltoane pufoase. De asemenea, pune accent pe materiale naturale, folosind lână moale, cu fir lung, bumbac ușor și nailon umplut cu puf - o semnătură a Moncler, renumită pentru izolația sa de iarnă.
![]()
Această garderobă couture poate fi văzută în stațiunile de schi luxoase la fel de ușor ca pe străzile la modă ale orașelor mari, o dovadă a angajamentului ambelor mărci de a face moda funcțională și elegantă.
Schimbări importante pentru cele două mărci
Această colecție semnată a luat naștere sub conducerea noului director artistic al lui Jil Sander, Simone Bellotti, o veterană Gucci și fostă creatoare Bally, care a fost numită la conducerea studiourilor în martie anul trecut, în urma plecării lui Lucie și Luke Meier. Tot în acest an, brandul a numit un nou CEO, Serge Brunschwig, care își propune să mențină creșterea uneia dintre mărcile emblematice ale OTB Group.
La rândul său, Moncler își continuă colaborările artistice în cadrul inițiativei Art of Genius. Înregistrând o scădere de 1% a veniturilor în primele nouă luni ale anului 2025 , brandul colaborase deja cu Pharrell Williams, Mercedes-Benz și cu marca Roc Nation a lui Jay-Z. Cel mai recent, a încheiat un parteneriat cu Școala Cantonală de Artă din Lausanne (École cantonale d'art de Lausanne), invitând studenții la fotografie să exploreze lumea Moncler prin intermediul imaginilor documentare și al scenelor puse în scenă. Aceste lucrări au fost apoi expuse în magazinul său emblematic de pe Champs-Élysées acum câteva zile.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.