Valentina Pelinel și Cristi Borcea scot bani grei pentru educația copiilor! Gemenelor Indira și Rania li s-au deschis porțile unei școli de elită

Ene Valentina | Publicat: 27.09.2025 16:20 | Actualizat: 27.09.2025 16:18
Când vine vorba de copiii lor, Valentina Pelinel și Cristi Borcea nu cunosc cuvântul „compromis”. Cei doi părinți își doresc pentru micuți un viitor impecabil, iar asta se reflectă în alegerile pe care le fac. Dacă Milan, băiatul cel mare, este deja obișnuit cu rigorile unei instituții private de top, a venit și momentul ca gemenele Rania și Indira să intre în lumea selectă a educației de elită.
Toamna aceasta, Indira și Rania au îmbrăcat uniformele și au intrat pentru prima dată pe porțile Mark Twain International School, o instituție din Capitală care se laudă cu standarde internaționale. Prețul? Peste 14.000 de euro pe an pentru fiecare copil, adică mai mult decât câștigă mulți români într-un an întreg de muncă.
Taxa acoperă absolut totul, de la manuale, uniforme, mese zilnice, materiale educaționale, până la înscriere. Practic, părinții nu trebuie să scoată din buzunar nimic în plus, dar nici nu scapă ieftin.
Milan, fratele mai mare, le-a deschis drumul
Milan, fiul de suflet al Valentinei și al lui Cristi, e deja veteran în acest sistem. El se află acum în clasa a III-a și le-a oferit părinților confirmarea că investiția este una bună. Valentina mărturisea, cu puțin timp înainte de începerea anului școlar, că are emoții duble.
Și într-adevăr, pe 9 septembrie, toată familia a fost prezentă la festivitatea de deschidere. Gemenelor li s-au pregătit ghiozdane uriașe, care păreau mai mari decât ele, dar entuziasmul a învins emoțiile.
Cristi Borcea, tatăl care investește în viitor
Deși are nouă copii, Cristi Borcea demonstrează că pune accent pe educație. Niciun efort financiar nu pare prea mare pentru a le oferi micuților acces la școli private de prestigiu, cu programe bilingve și orizonturi larg deschise spre viitor.
Pentru familia Borcea-Pelinel, luxul nu se oprește la vacanțe exotice sau haine de brand, ci se reflectă și în educația copiilor. Iar în acest caz, fiecare euro plătit se transformă într-o investiție în carierele și viitorul celor mici.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite











